Інформація
про порядок функціонування телефонів «гарячої лінії»,
та електронні поштові адреси в органах прокуратури України

     Законом України “Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції від 02.07.2015 за № 577-VIII внесено зміни та доповнення до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян».

     Закон розширив шляхи надходження звернень до відповідних органів, уповноважених їх розглядати, за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку.

     Запроваджено можливість подання громадянами усних звернень за допомогою засобів телефонного зв’язку, тобто через телефони «гарячі лінії», та надіслання звернень з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронні звернення).

     Приймання звернень в органах прокуратури України у робочий час щодня, крім вихідних.

     Електронні звернення до прокуратури Тернопільської області надсилати на електронну пошту zvern@tern.gp.gov.ua

     Усні звернення приймаються за телефоном «гарячої лінії» - (0352) 52-50-65.

1. Вимоги до електронного звернення

2. Вимоги до усного звернення

     Статтею 5 Закону України «Про звернення громадян» визначено, що усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.

     При поданні усного звернення заявнику необхідно вказати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

3. Телефони «гарячої лінії» та електронні поштові адреси прокуратур відповідно до Закону України “Про звернення громадян”