Інформація
про порядок функціонування телефонів «гарячої лінії»,
та електронні поштові адреси в органах прокуратури України

     Законом України “Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції від 02.07.2015 за № 577-VIII внесено зміни та доповнення до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян».

     Закон розширив шляхи надходження звернень до відповідних органів, уповноважених їх розглядати, за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку.

     Запроваджено можливість подання громадянами усних звернень за допомогою засобів телефонного зв’язку, тобто через телефони «гарячі лінії», та надіслання звернень з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронні звернення).

     Приймання звернень в органах прокуратури України у робочий час щодня, крім вихідних.

     Електронні звернення до прокуратури Тернопільської області надсилати на електронну пошту zvern@tern.gp.gov.ua

     Усні звернення приймаються за телефоном «гарячої лінії» - (0352) 52-50-65.

1. Вимоги до електронного звернення

     Відповідно до вимог ст. 5 Закону України «Про звернення громадян письмове звернення може бути надіслане заявником з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

     У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

2. Вимоги до усного звернення

3. Телефони «гарячої лінії» та електронні поштові адреси прокуратур відповідно до Закону України “Про звернення громадян”